Виступ на серпневій педагогічній раді 2017 р.

Слайд 2 За підсумками навчального року з 227 учнів 1-4 класів :
-52  учні 1-х класів оцінені вербально ;
-175 учнів 2-4-х класів атестовані;
-227 учнів переведені до наступного класу;
- 27  учнів нагороджено Похвальними листами «За високі досягнення в навчанні».
Слайд 3 Показники успішності в 2-4-х класах за  2016-2017 навчальний рік такі: високий рівень -27 учнів,15 %, достатній рівень навчальних досягнень – 80 уч.,46%, середній рівень – 60 уч., 34 %, початковий рівень –8 уч.,  5 %, (учениця 4-А класу Соболєва Аміна,(з усіх предметів) Кайда Андрій(з усіх предметів ,крім літературного читання з мов), учні 3-А класу  Насонов Іван (з російської мови, математики,,англ.мови),Насонов Степан (англ.мова),учні 2-Б класу Давидкова Ірина (з англ.мови, математики),Кім Роберт (з математики),Копиленко Ярослав(з математики),Кужильська Валентина (з математики)(додатки 1,2,3).
1.     Успішність 100% складає у 2-А класі, 3-Б класі,4-Б класі; у 2-Б класі-87%, у 3-А класі- 92%, в 4-А класі-91%.
2.     6 учнів мають 1-2 дев’яток
3.     13 учнів мають одну «6» з предметів.
4.     Моніторинг результативності навчання учнів : 16-17 н.р. 61% -якість знань знизилася на 5 %; 98%- успішність протягом трьох навчальних років на одному рівні .
5.     Проблема в минулому навчальному році єдина- перевантаження вчителів (не було вчителя початкових класів у 2-Б класі з жовтня), але цю проблему ми достойно подолали і початкова школа працювала за річним планом та виконували завдання на 2016-2017 н.р.
Слайд 4: 20-21 червня І Міжнародний Інтернет-марафон «Досвід успішних реформ естонської й фінської освіти для України. Європейський котекст»
Слайд 5 : Зупинюся на досвіді Естонії. Чому саме ця країна була представлена .Естонія має один із найкращих результатів Міжнародної програми з оцінювання освітніх досягнень учнів PISA
Слайд 6: Як їм це вдалося? Естонія реформувала освіту!
Слайд 7 :Школи позбулися тиску Міністерства. Широка і повна автономія закладам освіти надала можливість педагогам працювати вільно і творчо .А для цього естонці відмовилися від інспектування навчальних закладів Державними органами освіти. Але і заклади освіти стали максимально відкритими для суспільства.
Слайд 8: Подолана  соціальна  нерівність в освіті через зміну системи фінансування закладів. Основні кошти до закладів освіти поступають через місцеві бюджети и розподілятися пропорційно.
Слайд 9 : Продовжується цифрова революція в освіті країни. Це повинно розвинути цифрову компетентність вчителя.
Слайд 10: Введена система безоцінного оцінювання учнів початкової школи та  формуюче оцінювання.
Слайд 11: Що таке формуюче оцінювання?
Слайд 12: Головна мета нової системи оцінювання –стимулювати та направляти навчальну діяльність школяра.
Слайд 13: зустріч з Марією Курвітс-була дуже цікавою та змістовною
Слайд 14-15: деякі веб-інструменти для вчителя
Кахут-програма для створення вікторин ,дидактичних ігор та тестів;
Льонінг аппс-знайомий для нас!
Пліккерс-система голосування на уроці за допомогою штих-кодів;
Квізіз-сервіс,який дозволяє створювати тести, вікторини, експрес-опитування з тем шкільної програми,та використовувати все це для д/з
Слайд 16: Мета освіти Естонії : «Щаслива дитиа, яку навчає щасливий вчитель»
Слайд 17: сертифікат
 Слайд 18: В Україні прийнятий Закон про інклюзивну освіту, який ініціювала дружина президента Марина Порошенко. 21-23 серпня одночасно у п’яти регіонах України –учасниках соціальної програми Марини Порошенка-проходили тренінги «Інклюзивний простір. Практичні кроки». На такий тренінг були запрошені і педагоги нашої школи: Долгішева В.В.,Дробот Н.Ф., Бондар А.І., про що  всі отримали сертифікат наступного зразка. З цього навчального року і наша школа називатиметься інклюзивною ,т.я. у 3-Б класі навчається учень з показаннями до інклюзиї. Кім Роберт буде навчатися за індивідуальним навчальним планом ,для нього будуть розроблені календарно-тематичне планування та корекційно-розвивальні заняття на І семестр. Крім того у штатному розкладі для такої дитини вводиться посада асистент вчителя .Він забезпечує особистісно орієнтоване спрямування НВП ,бере участь у розроблені та виконанні індивідуальних навчальних планів та програм і т. інш.
Слайд 19 З цього навчального року початкова школа вступає у проект з медіаосвіти. Це необхідно робити уже зараз. Потрібно інтегрувати зміст навчального матеріалу з медіаграмотності в навчальні предмети початкової школи. Це дозволить розпочати пропедевтичну роботу з формування медіакомпетентності.
Слайд 20 Тому в цьому навчальному році мета над якою буде працювати початкова школа буде такою:
 «Розвиток критичного мислення молодших школярів через інтеграцію медіаосвіти в предмети початкової школи та формування «цифрової грамотності» учнів.
Слайд 21
      Ввести систему безоцінного оцінювання учнів та формуюче оцінювання в 1-2 класів до кінця навчального року.
      Протягом вересня провести тренінг для вчителів 1-2 класів  з метою ознайомлення з системою формуючого оцінювання
Слайд 22
      Вчителям 1-2 класів до кінця жовтня 2017 р. розробити «Вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів» з предметів та критерії оцінювання поведінки та старанності
Слайд 23
      Вчителям ПШ впроваджувати у навчально-виховний процес цифрові технології протягом навчального року.
      З  метою ознайомлення з новими цифровими інструментами для роботи вчителя запланувати проведення тренінгів із вчителями ПШ протягом навч.року.

Слайд 24

      Замінити ПШ класні батьківські збори на індивідуальні зустрічі або за допомогою Skype-зв’язку або інших інструментів для онлайн-спілкування. Батьківські збори в ПШ проводити на   початку навчального року та в кінці навчального року або за необхідністю

Немає коментарів:

Дописати коментар