Слайд 2 За
підсумками навчального року з 227 учнів 1-4 класів :
-52
учні 1-х класів оцінені вербально ;
-175 учнів 2-4-х класів атестовані;
-227 учнів переведені до наступного
класу;
- 27
учнів нагороджено Похвальними листами «За високі досягнення в навчанні».
Слайд 3 Показники
успішності в 2-4-х класах за 2016-2017
навчальний рік такі: високий рівень -27 учнів,15 %, достатній рівень навчальних
досягнень – 80 уч.,46%, середній рівень – 60 уч., 34 %, початковий рівень –8
уч., 5 %, (учениця 4-А класу Соболєва
Аміна,(з усіх предметів) Кайда Андрій(з усіх предметів ,крім літературного
читання з мов), учні 3-А класу Насонов
Іван (з російської мови, математики,,англ.мови),Насонов Степан (англ.мова),учні
2-Б класу Давидкова Ірина (з англ.мови, математики),Кім Роберт (з математики),Копиленко
Ярослав(з математики),Кужильська Валентина (з математики)(додатки 1,2,3).
1.
Успішність 100% складає у 2-А класі, 3-Б класі,4-Б класі; у 2-Б класі-87%,
у 3-А класі- 92%, в 4-А класі-91%.
2.
6 учнів мають 1-2 дев’яток
3.
13 учнів мають одну «6» з предметів.
4.
Моніторинг результативності навчання учнів : 16-17 н.р. 61% -якість знань
знизилася на 5 %; 98%- успішність протягом трьох навчальних років на одному
рівні .
5.
Проблема в
минулому навчальному році єдина- перевантаження вчителів (не було вчителя початкових
класів у 2-Б класі з жовтня), але цю проблему ми достойно подолали і початкова
школа працювала за річним планом та виконували завдання на 2016-2017 н.р.
Слайд 4: 20-21
червня І Міжнародний Інтернет-марафон «Досвід успішних реформ естонської й
фінської освіти для України. Європейський котекст»
Слайд 5 : Зупинюся на досвіді Естонії. Чому саме ця країна
була представлена .Естонія має один із найкращих результатів Міжнародної
програми з оцінювання освітніх досягнень учнів PISA
Слайд 6: Як
їм це вдалося? Естонія реформувала освіту!
Слайд 7 :Школи позбулися тиску Міністерства. Широка і повна автономія закладам освіти надала
можливість педагогам працювати вільно і творчо .А для цього естонці відмовилися
від інспектування навчальних закладів Державними органами освіти. Але і заклади
освіти стали максимально відкритими для суспільства.
Слайд 8: Подолана соціальна
нерівність в освіті через зміну системи фінансування закладів. Основні
кошти до закладів освіти поступають через місцеві бюджети и розподілятися
пропорційно.
Слайд 9 :
Продовжується цифрова революція в освіті країни. Це повинно розвинути цифрову
компетентність вчителя.
Слайд 10: Введена система
безоцінного оцінювання учнів початкової школи та формуюче оцінювання.
Слайд 11: Що
таке формуюче оцінювання?
Слайд 12: Головна
мета нової системи оцінювання –стимулювати та направляти навчальну діяльність
школяра.
Слайд 13: зустріч
з Марією Курвітс-була дуже цікавою та змістовною
Слайд 14-15:
деякі веб-інструменти для вчителя
Кахут-програма для створення вікторин
,дидактичних ігор та тестів;
Льонінг аппс-знайомий для
нас!
Пліккерс-система голосування на уроці за
допомогою штих-кодів;
Квізіз-сервіс,який дозволяє створювати
тести, вікторини, експрес-опитування з тем шкільної програми,та використовувати
все це для д/з
Слайд 16: Мета освіти Естонії : «Щаслива
дитиа, яку навчає щасливий вчитель»
Слайд 17: сертифікат
Слайд
18: В Україні прийнятий Закон про інклюзивну освіту, який ініціювала
дружина президента Марина Порошенко. 21-23 серпня одночасно у п’яти регіонах
України –учасниках соціальної програми Марини Порошенка-проходили тренінги
«Інклюзивний простір. Практичні кроки». На такий тренінг були запрошені і
педагоги нашої школи: Долгішева В.В.,Дробот Н.Ф., Бондар А.І., про що всі отримали сертифікат наступного зразка. З
цього навчального року і наша школа називатиметься інклюзивною ,т.я. у 3-Б
класі навчається учень з показаннями до інклюзиї. Кім Роберт буде навчатися за індивідуальним
навчальним планом ,для нього будуть розроблені календарно-тематичне планування
та корекційно-розвивальні заняття на І семестр. Крім того у штатному розкладі
для такої дитини вводиться посада асистент вчителя .Він забезпечує особистісно
орієнтоване спрямування НВП ,бере участь у розроблені та виконанні
індивідуальних навчальних планів та програм і т. інш.
Слайд 19 З
цього навчального року початкова школа вступає у проект з медіаосвіти. Це
необхідно робити уже зараз. Потрібно інтегрувати зміст навчального матеріалу з
медіаграмотності в навчальні предмети початкової школи. Це дозволить розпочати
пропедевтичну роботу з формування медіакомпетентності.
Слайд 20 Тому
в цьому навчальному році мета над якою буде працювати початкова школа буде
такою:
«Розвиток критичного мислення молодших
школярів через інтеграцію медіаосвіти в предмети початкової школи та формування
«цифрової грамотності» учнів.
Слайд 21
•
Ввести систему безоцінного оцінювання учнів та формуюче
оцінювання в 1-2 класів до кінця навчального року.
•
Протягом вересня провести тренінг
для вчителів 1-2 класів з метою
ознайомлення з системою формуючого оцінювання
Слайд 22
•
Вчителям 1-2 класів до
кінця жовтня 2017 р. розробити «Вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів» з предметів та критерії оцінювання поведінки та старанності
Слайд 23
•
Вчителям ПШ впроваджувати
у навчально-виховний процес цифрові технології протягом навчального
року.
•
З метою ознайомлення з новими
цифровими інструментами для роботи вчителя запланувати проведення
тренінгів із вчителями ПШ протягом навч.року.
Слайд 24
•
Замінити ПШ класні батьківські збори на індивідуальні зустрічі або за допомогою Skype-зв’язку або
інших інструментів для онлайн-спілкування. Батьківські збори в ПШ проводити
на початку навчального року та в кінці навчального
року або за необхідністю
Немає коментарів:
Дописати коментар